ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ Ξενόγλωσσων καθηγητών Αχαΐας

Posted on Updated on


Το παρακάτω κείμενο παραδόθηκε στον Περιφερειακό Δ/ντή εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, κατά τη συνάντηση _ διαμαρτυρία που διοργάνωσαν η ΕΛΜΕ Α΄Αχαίας και οι καθηγητές ξένων γλωσσών :

Το μάθημα της 2ης ξένης γλώσσας κατάντησε μια κακή αριθμητική πράξη.

Μαθητές, εκπαιδευτικοί και σχολεία είναι απλώς κάποιοι αριθμοί πάνω στα χαρτιά του Υπουργείου μας. Εξαιτίας αυτής της πράξης, έχει προκληθεί μεγάλη αναστάτωση σε όλα τα Δημοτικά και Γυμνάσια της χώρας.

Η Υφυπουργός αποφάσισε κι εμείς, οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί, οι διευθυντές, οι προϊστάμενοι και οι περιφερειακοί διευθυντές πρέπει να βάλουμε μια τάξη στο χάος που προκλήθηκε.

Δεν προβληματίζει τους υπεύθυνους το ότι;

ü Η σε πολλά σχολεία οριακή διαφορά μεταξύ των γλωσσών έχει ως αποτέλεσμα τον αποκλεισμό ενός μεγάλου αριθμού μαθητών από την διδασκαλία της γλώσσας επιλογής τους;

ü Σε ποιο σχολείο θα μεταγραφούν οι μαθητές, των οποίων η επιλεγόμενη γλώσσα δεν θα διδάσκεται πια;

ü Τι μάθημα θα γίνεται, όταν οι απαλλαγμένοι μαθητές υποχρεούνται να παραμείνουν στην αίθουσα χωρίς αντικείμενο;

ü Τί επίπεδο διδασκαλίας θα παρέχεται στους «τυχερούς» μαθητές που διδάσκονται την γλώσσα της επιλογής τους, όταν στην αίθουσα θα υπάρχει ένα πλήθος απαλλαγμένων από το συγκεκριμένο μάθημα μαθητών;

Ερωτήματα που μέχρι τώρα δεν μπορεί να απαντήσει κανένας, ούτε στις διευθύνσεις, ούτε στο υπουργείο.

Οι συνέπειες και ο αντίκτυπος μιας τέτοιας απόφασης στους μαθητές, στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς δεν προβλημάτισε κανέναν.

Καμία μέριμνα για τους μαθητές που θα βρίσκονται σε πολυπληθή τμήματα που θα έχει ως συνέπεια την υποβάθμιση της διδασκαλίας της 2ης ξένης γλώσσας.

Μαθητές θα αναγκαστούν να χάσουν τις παρέες τους με την μετεγγραφή τους σε άλλο σχολείο, που μπορεί να βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση από τον τόπο κατοικίας τους.

Γονείς θα επωμιστούν ένα βάρος επιπλέον, αυτό της μεταφοράς των παιδιών τους σε μακρινότερα σχολεία

Εκπαιδευτικοί θα χάσουν το αντικείμενο διδασκαλίας τους και θα αναγκαστούν να διδάξουν ιστορία και τώρα πια και ελληνική λογοτεχνία, την οποία δεν έχουν διδαχθεί.!!!!

Η δημόσια εκπαίδευση κάνει μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα πολλά βήματα πίσω.

Το άσχημο είναι ότι οι εκλεγμένοι από τον λαό διοικούντες υποβαθμίζουν την παιδεία μας, τις ζωές μας και καθορίζουν το μέλλον μας.

Ας σκεφτούν όλοι αυτοί που παίρνουν «ελαφρά τη καρδία» τέτοιες αποφάσεις πιο υπεύθυνα και λογικά, γιατί πολύ φοβόμαστε πως θα ζήσουμε ένα θέατρο παραλόγου.

Ας κάνουν πράξη επιτέλους το: «πρώτα ο μαθητής».

ΝΑ αποσύρουν την απαράδεκτη εγκύκλιο.

Advertisements

One thought on “ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ Ξενόγλωσσων καθηγητών Αχαΐας

    Φωτεινή Αναστασοπούλου said:
    25/06/2011 στο 7:12 πμ

    Κατ’ αρχήν τόσα χρόνια προσπαθούσαν να εκπαιδεύσουν τους γονείς με εγγραφές βάσει διεύθυνσης κατοικίας….τώρα, με την δικαιολογία της ξένης γλώσσας θα δημιουργηθεί χάος….ο καθένας θα επιλέγει το σχολείο που θέλει να στείλει τα παιδιά του και η ξένη γλώσσα θα αποτελέσει ένα εύκολο επιχείρημα…..η ίδια ιστορία με τα ολοήμερα σχολεία, που εκπαίδευαν χρόνια τους γονείς για ανελαστική παραλαβή παιδιών στις 16.15 και φέτος για να χρυσώσουν το χάπι του περιορισμού των ολοημέρων (αντί για την ένταξη όλων στο status αυτό), εγκρίνουν την παραλαβή των παιδιών σε κάθε διάλειμμα του ολοημέρου σύμφωνα με το πρόγραμμα των γονιών….δηλαδή ένα δημόσιο baby sitting….δηλαδή καμία δουλειά στα ολοήμερα…..

    Στην περίπτωση που δεν θα είναι δυνατή η εγγραφή ή μετεγγραφή του παιδιού σε άλλο σχολείο από αυτό της γειτονιάς τους λόγω 2ης ξένης γλώσσας ( και θα είναι πολλές αυτές), οι μαθητές που ήδη έχουν ξεκινήσει δεύτερη γλώσσα σχολικά ή και εξωσχολικά, θα υποχρεωθούν,αν το σχολείο τους δεν τα καλύψει, να παρακολουθήσουν και τρίτη γλώσσα στην οποία θα βαθμολογούνται κανονικά…..Τα παιδιά δε που θα φοιτήσουν στην Πέμπτη Δημοτικού φέτος, πρέπει να επιλέξουν τη γλώσσα που θα διδάσκεται στο σχολείο τους κι ας μην την θέλουν…..

    Στη δική μου περίπτωση, το ένα παιδί θα είναι στην Έκτη Δημοτικού φέτος, διδάσκετο Γερμανικά, τα οποία και δεν θέλει να αφήσει, στο σχολείο του υπερτερούν τα Γαλλικά, καθώς και στο Γυμνάσιο που θα πάει μετά…..Το άλλο παιδί μου θα φοιτήσει στην Πέμπτη Δημοτικού, στο εν λόγω Δημοτικό με επιλογή Γαλλικών, ενώ θέλει να κάνει Γερμανικά….

    Επικοινωνώντας δε η ίδια, την πρώτη μέρα που ανακοινώθηκε η υπουργική απόφαση, με την υπεύθυνη του θέματος στο Υπουργείο Παιδείας, προβάλλοντας τις αντιρρήσεις μου και τονίζοντας ότι αυτή είναι μια αβασάνιστη απόφαση που θυσιάζει την παιδεία στο βωμό των περικοπών, πήρα την καταπληκτική συμβουλή να κάνω μια δεύτερη……ώριμη σκέψη ώστε να αντιληφθώ ότι οι μεγάλες αλλαγές ξεκινούν ….εκ θεμελίων!!!!!!!!!!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.